A házhozszállítást és a csomagpontra való szállítást az Express One futárszolgálat végzi.
Csomagpontra rendelés esetén a csomag az OMV töltőállomásokra, Packeta csomagpontokra és Alza csomagautomatákba kérhető.
Szállítási díjak házhozszállítás és csomagpontra történő kézbesítés esetén:
- 20.000 Ft-ig: 1290 Ft
- 20.000 Ft és 30.000 Ft között: 990 Ft
- 30.000 Ft felett: INGYENES.
Fizetési lehetőségek:
- Üzletünkben történő átvétel esetén: előreutalással
- Házhozszállítás és csomagpontok esetén: előreutalással vagy utánvéttel.
Utánvétes rendelés esetén a futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét, készpénzben vagy bankkártyával.
A megrendelt termékeket 24-48 órán belül átadjuk a futárszolgálatnak. Kiemelt promóciós időszakokban hosszabb feldolgozási idő várható.
Személyes átvétel üzleteinkben: értékhatártól függetlenül ingyenes.
A szállítási mód esetében (ha a vásárló ezt választja) a következő történik:
A megrendelésnél csak előre utalásos fizetési mód választható!
- Megrendelési szándéka beérkezik hozzánk, e-mailben értesítjük a vásárlót.
- Kollégáink visszajelznek és elküldik az utaláshoz szükséges adatokat.
- Az utalás megérkezik, "Utalása beérkezett, összekészítés folyamatban" címmel e-mailt küldünk, megkezdjük a csomag összekészítését, feladását.
- "A csomag kész, átvehető az üzletben! "címmel e-mailt kap a vásárló, ezt követőem a kiválasztott üzletben nyitvatartási időben átvehető a csomag.
Üzleteink:
Szépséglabor Budapest Mammut II - Mammut II bevásárlóközpont fsz. (New Yorker mellett) 1024 Budapest, Lövőházi u. 2-6. Nyitvatartás: H-Sz: 1000-2100, V: 1000-1800 |
Szépséglabor Zalaegerszeg 8900 Zalaegerszeg, Kossuth L. u. 25-27. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Szombathely 9700 Szombathely, Fő tér 11. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Sopron 9400 Sopron, Várkerület 37. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Keszthely 8360 Keszthely, Széchenyi u. 2. Nyitvatartás: H-P: 0900-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Személyes átvétel - GY.I.K.
- Hogyan fizethetem ki a csomagot?
Ennél a szállítási módnál csak előreutalással tudsz fizetni. A megrendelés után az utalással várj a kolléganőink visszajelzéséig! - Mikor kell fizetnem?
Miután a rendelésed leadtad, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. Ekkor még nem kell fizetned, ez egy igazolás, hogy beérkezett hozzánk a rendelésed. Ha a rendelésedben lévő összes terméket tudjuk adni, akkor kapsz egy újabb értesítést: "A CSOMAG ÖSSZEKÉSZÍTÉSE FOLYAMATBAN" és kolléganőink telefonon is felveszik veled a kapcsolatot, ekkor kell csak utalni. - Mikor érkezik meg a csomagom?
Az utalás beérkezését követő kb. 3-5 munkanapon belül. - Meddig vehetem át a csomagom?
A csomag érkezéséről értesítést kapsz, ettől számítva 14 napig veheted át a kiválasztott üzletben, nyitvatartási időben. - Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
Ebben az esetben kollégáink megpróbálják újra felvenni veled a kapcsolatot, amennyiben ez nem sikerül, a csomagod visszaérkezik a központunkba, a vásárlás meghiúsul és a vásárlás összege visszautalásra kerül. - A megrendelés átvételéhez milyen dokumentumokra lesz szükségem?
A megrendelés számára, a megrendelő nevére és egy fényképes igazolványra lesz szükségünk a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. - Rajtam kívül más is átveheti a csomagomat az üzletben?
Igen, amelyenniben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással és egy fényképes igazolvánnyal átvehető a csomag. - Hol találom a számlát, garanciajegyet, elállási dokumentumot?
A számlát, garanciajegyet a csomagodban, az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le! Garanciális problémát pedig ITT tudod jelezni kollégiánk felé (online vásárolt termékek esetében csak itt tudod jelezni, üzleteinkben NEM). - Kibonthatom az üzletben a csomagom, ellenőrizhetem, hogy mindent megkaptam?
Igen, az ellenőrzésre van lehetőség, azonban bármilyen minőségi, mennyiségi, vagy egyéb probléma merülne fel, jelezd kollégáink felé, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra! - Nem tetszik egy szín, árnyalat, a termék állaga, stb. cserélhetem-e az üzletben?
Nem, üzleteink raktárkészlete nem egyezik a központi raktárkészlettel, így a cserére nincs lehetőség, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!
Aki a 335/2012 sz. Korm. rendelet alapján a Magyar Postát szeretné választani rendelése kiszállítására, kérjük a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban közölje ezt felénk, vagy a rendelés leadását követő 1 órán belül ezt írásban kérelmezheti az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. A weboldalon feltüntetett szállítási határidők és díjak a Magyar Posta kiszállításaira nem érvényesek. Kérlek kérd egyedei árajánlatunkat. Ügyfélszolgálat: +36303606429
Segítségre van még szükséged?
Ügyfélszolgálatunk fogadja hívásod hétfőtől péntekig (munkanapokon) 800-1630 között: +36303606429