Átvétel üzleteinkben
Mit kell tudnod erről a szállítási opcióról?
INGYENES ÁTVÉTEL ÜZLETEINKBEN
(kb. 3-5 munkanap)
A szállítási mód esetében (ha a vásárló ezt választja) a következő történik:
A megrendelésnél csak előre utalásos fizetési mód választható!
1. Megrendelési szándéka beérkezik hozzánk, e-mailben értesítjük a vásárlót.
2. Kollégáink visszajelznek és elküldik az utaláshoz szükséges adatokat.
3. az utalás megérkezik, "Utalása beérkezett, összekészítés folyamatban" -címmel e-mailt küldünk, megkezdjük a csomag összekészítését, feladását.
4. "A csomag kész, átvehető az üzletben! "-címmel e-mailt kap a vásárló, ezt követőem a kiválasztott üzletben nyitvatartási időben átvehető a csomag
Szépséglabor Budapest Mammut II
MAMMUT II BEVÁSÁRLÓKÖZPONT FÖLDSZINT
(NEW YORKER MELLETT)1024 Budapest, Lövőház u. 2-6
Nyitvatartás: H-SZ: 10.00-21.00 V: 10.00-18.00
Szépséglabor Zalaegerszeg
8900 Zalaegerszeg
Kossuth u. 25-27
Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva
Szépséglabor Szombathely
9700 Szombathely Fő tér 11
Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva
Szépséglabor Sopron
9400 Sopron
Várkerület 37
Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva
Szépséglabor Keszthely
8360 Keszthely Széchenyi u. 2
Nyitvatartás: H-P: 09.00-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva
INGYENES! Bármilyen értékben rendelsz, ha ezt az átvételi módot választod, csomagod ingyenesen átveheted a kiválasztott helyen.
Hogyan fizetheted ki a csomagod?
- CSAK ELŐREUTALÁSSAL! Ennél a szállítási módnál csak előreutalással tudsz fizetni. (A megrendelés után az utalással várj kolléganőink visszajelzéséig!)
Mikor kell fizetned?
- Miután a rendelésed leadtad, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. EKKOR MÉG NEM KELL FIZETNED, ez egy igazolás, hogy beérkezett hozzánk a rendelésed.
Ha a rendelésedben lévő összes terméket tudjuk adni, akkor kapsz egy újabb értesítést: "A CSOMAG ÖSSZEKÉSZÍTÉSE FOLYAMATBAN" - és kolléganőink telefonon is felveszik veled a kapcsolatot, ekkor kell csak utalni.
Mikor érkezik meg a csomagod?
- Az előreutalást követően kb. 3-5 munkanappal kell számolnod!
Meddig veheted át a csomagod?
- A csomag érkezéséről értesítést kapsz, ettől számítva 14 napig veheted át a kiválasztott üzletben (az üzlet nyitvatartási ideje alatt)!
Mi történik, ha nem veszed át a csomagod?
- Ebben az esetben kollégáink megpróbálják újra felvenni veled a kapcsolatot, amennyiben ez nem sikerül csomagod visszaérkezük központunkba, a vásárlás meghiúsul és a vásárlás összege visszautalásra kerül.
A megrendelés átvételéhez milyen dokumentumokra lesz szükségem?
- A megrendelés számára, a megrendelő nevére és egy fényképes igazolványra lesz szükségünk a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Amennyiben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással kell rendelkezzen a csomag átvételéhez.
Rajtam kívül más is átveheti a megrendelésemet az üzletben?
- Igen. Amennyiben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással és egy fényképes igazolvánnyal kell rendelkezzen a csomag átvételéhez.
Hol találom a számlát, garanciajegyet, elállási dokumentumot?
- A számlát, garanciajegyet a csomagodban, az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le! Garanciális problémát pedig ITT tudod jelezni kollégiánk felé (online vásárolt termékek esetében csak itt tudod jelezni, üzleteinkben NEM).
Kibonthatom-e az üzletben a csomagom, ellenőrizhetem-e, hogy mindent megkaptam-e?
- Igen, az ellenőrzésre van lehetőség, azonban bármilyen minőségi, mennyiségi, vagy egyéb probléma merülne fel, jelezd kollégáink felé, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!
Nem tetszik egy szín, vagy árnyalat, a termék állaga, stb... cserélhetem-e?
- NEM! Üzleteink raktárkészlete nem egyezik a központi raktárkészlettel, így a cserére nincs lehetőség, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!
Szeretnék még az üzletben vásárolni a csomagon kívül, mert megtetszett valami, szabad-e?
- Természetesen IGEN! Az üzletünkben történő vásárlás azonban új vásárlásnak minősül, melyről külön blokkot/számlát kapsz!
Segítségre van szükséged?
ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK FOGADJA HÍVÁSOD: +36303606429