Kosár0
Összes:0 Ft
A kosár üres!
nyuszb
TÖLTSD LE MOST AZ ALKALMAZÁST AZ EXTRA KEDVEZMÉNYEKÉRT! google play badgeapple store badge
TÖLTSD LE MOST AZ ALKALMAZÁST
AZ EXTRA KEDVEZMÉNYEKÉRT!
google play badgeapple store badge

Átvétel üzleteinkben

Mit kell tudnod erről a szállítási opcióról?

 

INGYENES ÁTVÉTEL ÜZLETEINKBEN

(kb. 3-5 munkanap)

A szállítási mód esetében (ha a vásárló ezt választja) a következő történik:

A megrendelésnél csak előre utalásos fizetési mód választható!

1. Megrendelési szándéka beérkezik hozzánk, e-mailben értesítjük a vásárlót.

2. Kollégáink visszajelznek és elküldik az utaláshoz szükséges adatokat.

3. az utalás megérkezik, "Utalása beérkezett, összekészítés folyamatban" -címmel e-mailt küldünk, megkezdjük a csomag összekészítését, feladását.

4. "A csomag kész, átvehető az üzletben! "-címmel e-mailt kap a vásárló, ezt követőem a kiválasztott üzletben nyitvatartási időben átvehető a csomag

Szépséglabor Budapest Mammut II

MAMMUT II BEVÁSÁRLÓKÖZPONT FÖLDSZINT

(NEW YORKER MELLETT)1024 Budapest, Lövőház u. 2-6

Nyitvatartás: H-SZ: 10.00-17.00 V: 10.00-18.00

Szépséglabor Zalaegerszeg

8900 Zalaegerszeg

Kossuth u. 25-27

Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva

Szépséglabor Szombathely

9700 Szombathely Fő tér 11

Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva

Szépséglabor Sopron

9400 Sopron

Várkerület 37

Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva

Szépséglabor Keszthely

8360 Keszthely Széchenyi u. 2

Nyitvatartás: H-P: 08.30-17.00 SZ: 09.00-12.00 V: Zárva

 

 

uzlet

INGYENES! Bármilyen értékben rendelsz, ha ezt az átvételi módot választod, csomagod ingyenesen átveheted a kiválasztott helyen.

Hogyan fizetheted ki a csomagod?

- CSAK ELŐREUTALÁSSAL! Ennél a szállítási módnál csak előreutalással tudsz fizetni. (A megrendelés után az utalással várj kolléganőink visszajelzéséig!)

Mikor kell fizetned?

- Miután a rendelésed leadtad, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. EKKOR MÉG NEM KELL FIZETNED, ez egy igazolás, hogy beérkezett hozzánk a rendelésed.

Ha a rendelésedben lévő összes terméket tudjuk adni, akkor kapsz egy újabb értesítést: "A CSOMAG ÖSSZEKÉSZÍTÉSE FOLYAMATBAN" - és kolléganőink telefonon is felveszik veled a kapcsolatot, ekkor kell csak utalni.

Mikor érkezik meg a csomagod?

- Az előreutalást követően kb. 3-5 munkanappal kell számolnod!

Meddig veheted át a csomagod?

- A csomag érkezéséről értesítést kapsz, ettől számítva 14 napig veheted át a kiválasztott üzletben (az üzlet nyitvatartási ideje alatt)!

Mi történik, ha nem veszed át a csomagod?

- Ebben az esetben kollégáink megpróbálják újra felvenni veled a kapcsolatot, amennyiben ez nem sikerül csomagod visszaérkezük központunkba, a vásárlás meghiúsul és a vásárlás összege visszautalásra kerül.

A megrendelés átvételéhez milyen dokumentumokra lesz szükségem?

- A megrendelés számára, a megrendelő nevére és egy fényképes igazolványra lesz szükségünk a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Amennyiben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással kell rendelkezzen a csomag átvételéhez.

Rajtam kívül más is átveheti a megrendelésemet az üzletben?

- Igen. Amennyiben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással és egy fényképes igazolvánnyal kell rendelkezzen a csomag átvételéhez.

Hol találom a számlát, garanciajegyet, elállási dokumentumot?

- A számlát, garanciajegyet a csomagodban, az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le! Garanciális problémát pedig ITT tudod jelezni kollégiánk felé (online vásárolt termékek esetében csak itt tudod jelezni, üzleteinkben NEM).

Kibonthatom-e az üzletben a csomagom, ellenőrizhetem-e, hogy mindent megkaptam-e?

- Igen, az ellenőrzésre van lehetőség, azonban bármilyen minőségi, mennyiségi, vagy egyéb probléma merülne fel, jelezd kollégáink felé, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!

Nem tetszik egy szín, vagy árnyalat, a termék állaga, stb... cserélhetem-e?

- NEM! Üzleteink raktárkészlete nem egyezik a központi raktárkészlettel, így a cserére nincs lehetőség, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!

Szeretnék még az üzletben vásárolni a csomagon kívül, mert megtetszett valami, szabad-e?

- Természetesen IGEN! Az üzletünkben történő vásárlás azonban új vásárlásnak minősül, melyről külön blokkot/számlát kapsz!

Segítségre van szükséged?

ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK FOGADJA HÍVÁSOD: +36303606429


 

Mielőtt elmész ne felejts el lájkolni minket!

faceinsta

Köszönjük!